Van Volkstribune naar Beobank Village
- Event & Support
- Logistics
- Brand Activation
- Beobank
Tijdens Corona staken Beobank en 1st DVision de handen bij elkaar, met als prachtig resultaat: de 'Beobank Village'.
U kan het zich nog wel herinneren. Avondklok, lock-down, geen feestjes meer, niet meer mogen afspreken met vrienden en familie, thuiswerken... en dus ook niet meer mogen gaan supporteren bij een sportwedstrijd.
Om zowel renners als supporters toch een fijne sportervaring te bezorgen, bedachten Beobank en 1st DVision tijdens de Corona-jaren de 'Beobank Volkstribune'.
De Volkstribune kwam tot stand om supporters toch de kans te geven om hun favoriete renner/renster aan te moedigen doormiddel van een boodschap die werd geprojecteerd op de LED-boarding, een foto van hun gezicht, of zelfs aanmoedigingskreten en applaus. Zo creƫerde we voor de renners een nieuwe beleving tijdens de publiekloze cros.
In tussentijd is Corona gepasseerd en mochten we afgelopen weekend in Meulebeke weer supporters verwelkomen! Dit jaar met een spectaculaire 'Beobank Village'.
Maar liefst 170 Beobank-genodigden werden verwelkomt in de 'Village'. Hier stond de Volkstribune, dit jaar gevuld met echte mensen!
De genodigden konden zich verwarmen met Beobank-branded dekentjes en gasbranders verspreid over het terrein. De cros konden ze volgen via het grote LED-scherm tegenover de tribune, of wie het veld graag wou ruiken, langs de rand van het parcours.
Daarnaast kon het grote publiek ook deelnemen aan enkele leuke spelletjes en een heuse win-actie!